Word klant

Update maatregelen coronavirus Laatste update: 12:00 16 maart 2020

Onze dienstverlening gaat door. Daarbij is onze absolute topprioriteit de veiligheid van onze bezorgers, klanten en de consumenten. Dat gaat boven alles. Wij volgen alle geadviseerde maatregelen vanuit het RIVM en de GGD. Hieronder staat welke maatregelen wij verder nemen.

Dit zijn onze maatregelen:

Contactloze pick-ups
Waar mogelijk vragen we pakketten buiten bij de pick-up neer te zetten, liefst op een rolcontainer of op een pallet. Moeten de pakketten binnen blijven staan? Houd dan minimaal twee meter afstand. Onze bezorgers weten wat ze moeten doen.

Geen handtekeningen
In plaats van de handtekening ‘schrijven’ de bezorgers tijdens de aflevering zelf een R – van Red je Pakketje. De GPS-stamp blijft, zodat je nog steeds kunt zien op welke exacte locatie en op welk tijdstip een bestelling is afgeleverd.

Contactloos bezorgen
De bezorger belt aan en zet het pakket voor deur, neemt twee meter afstand en wacht totdat de ontvanger het pakket naar binnen heeft gehaald. Is iemand niet thuis? Dan proberen we hetzelfde bij de buren.

Meer pakketten?

Red je Pakketje is klaar om extra pakketten aan te nemen. Verzend je meer dan normaal? Mail dan naar sales@redjepakketje.com onder vermelding van je klantnaam, het verwachte aantal pakketten en eventuele andere bijzonderheden. Je krijgt zo snel mogelijk een bevestiging.

 

Geen pakketten?

Gaat jouw bedrijf tijdelijk dicht? Dan is het voor ons belangrijk dat wij dat weten. Mail hiervoor naar sales@redjepakketje.com. Weet je tot wanneer je dicht blijft? Dan kun je dat direct vermelden. En weet je het nog niet? Dan bellen we daar in de komende dagen of weken over.

Contact opnemen

Je kunt ons bereiken via sales@redjepakketje.com