Word klant

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je het antwoord op de veelgestelde vragen. Wil je nog iets anders weten? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen:

Als je niet thuis bent, proberen we je pakketje bij de buren af te geven. Tenzij je hebt aangegeven dat je dat niet wilt. Zijn je buren ook niet thuis? Dan komen we morgen graag bij je terug. Dit staat op het kaartje dat je van onze chauffeur in de brievenbus hebt gekregen. Je kunt de status van je pakketje ook zien door op je trace & trace-code te klikken.

Nee, helaas niet. Onze leveringstijden zijn tussen 17:00 en 22:00 uur en veel bedrijfsadressen zijn dan niet meer bereikbaar. Wil je het adres wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij bezorgen pakketten op maandag tot en met vrijdag van 17:00 tot 22:00 uur. Tussen 16:00 en 16:45 uur ontvang je jouw persoonlijke track & trace-code. Hiermee volg je jouw pakketje tot op 30 minuten nauwkeurig.

De track & trace is live verbonden met de route van de chauffeur. Hierdoor kan het tijdvak soms verspringen, zodat je zo precies mogelijk weet hoe laat we bij je zijn. Denk hierbij aan een eventuele vertraging of als de chauffeur juist extra snel bij je kan zijn.

Natuurlijk. Tot 13:30 uur kunnen we een adreswijziging garanderen. Is het pakket al mee met de chauffeur? Dan kijken we samen of de wijziging in de route past. Soms krijg je alsnog diezelfde avond je pakketje, anders de volgende werkdag. Bel hiervoor met onze klantenservice.

Ja, natuurlijk. We zullen altijd proberen het pakketje af te leveren bij je buren, tenzij je bij het bestellen hebt aangegeven dat je dit niet wenst. Op het kaartje in de brievenbus staat bij wie we het pakketje hebben afgeleverd. Dit staat ook in de track en trace.

De eerstvolgende werkdag komen we tussen 17:00 en 22:00 uur wederom graag bij je langs. Je houdt dezelfde track & trace-code. Deze activeren we tussen 16:00 en 16:45 uur. Met de code zie je op welk tijdstip we op de stoep staan.

Wacht je al langer dan twee werkdagen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan uitzoeken wat het probleem is en hoe we het zo snel mogelijk verhelpen.

Nee, het is helaas niet mogelijk jouw pakket bij een pick-uppoint op te halen.

Is jouw pakket afgeleverd op een verkeerd adres? Neem contact op met onze klantenservice.

Is er een pakketje bij je bezorgd dat niet voor jou is bestemd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Een chauffeur komt daarna het pakket thuis bij je ophalen.

Wij bezorgen pakketjes in heel Nederland. De Waddeneilanden zijn helaas de enige uitzondering, omdat onze avondleveringen daar niet mogelijk zijn.

Kun je je vraag niet vinden?

Heb je nog een andere vraag? Neem contact op met onze klantenservice.